دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ممنوعیت دیدن نمایش «دو جلاد» برای افراد زیر ۱۵ سال

نمایش «دو جلاد» به کارگردانی محمود یوسفی که در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه رفته است، در تبلیغ این نمایش آمده که دیدن آن برای افراد زیر 15 سال ممنوع است.
کد خبر : 352638
58642_50f362a5-6cd9-47f7-959c-83e87c33e250.2d42c6.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش «دو جلاد» به کارگردانی محمود یوسفی که از 11 دی‌ماه در سالن دو عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه رفته است تا 28 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.


در بخشی از تبلیغات نمایش «دو جلاد» به خاطر سبک ابزورد آمده است دیدن این نمایش برای افراد زیر ۱۵ سال ممنوع است و حتی از فرزندان زیر ۱۵ سال تماشاگران جلوگیری می‌شود.


این نمایش هر روزه در ساعت 18:30 با بازی محمدرضا فارابی، امید قنبری، عالیه شریفی، محمدحسین خادمی، محمدحسین اثناعشری و رضا عیسی‌آبادی به روی صحنه می‌رود.


 در خلاصه داستان آن آمده است: فرانسوآ به سراغ دو جلاد می‌رود و آدرس شوهرش را به عنوان یک گناهکار به آنها می‌دهد... .


نویسنده این نمایش فرناندو آرابال با ترجمه نسرین پیکری و تهیه‌کنندگی داوود نامور و محسن نجارحسینی است.


عواملی که یوسفی را در این نمایش همراهی کرده‌اند، عبارتند از: بازیگردان: حمید رحیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بهادرانی، برنامه ریز: ندا کاوندی، منشی صحنه: علیرضا سهرابی‌نژاد، مدیر صحنه: محمدعلی فرازی، طراح صحنه و لباس: امیر پناهی‌فر.


طراح نور: فرشاد نصیری، طراح گریم: احمد نگهبان، طراح صدا: محمدحسین غفاری، طراح پوستر و بروشور: مسعود رئیسی، روابط عمومی: ندا کاوندی، ساخت تیزر: شهاب دریانی و عکاس: حسن فوادی.


انتهای پیام/4046/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته